Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítás

A rendelés feldolgozását követően a kiszállítás általában 5-15 munkanapot vesz igénybe. Amennyiben a termék nincs raktáron, a szállítási határidő a beszállítótól függ, tájékoztató jellegű, és a beszállítóinkkal szerzett tapasztalatokon, illetve azok gyártási kapacitásán alapul.

A szállítás díja: 5 200 Ft

A kézbesítést a következő cég szolgáltatásain keresztül végezzük:

Nem, a személyes átvétel jelenleg nem lehetséges.

A futár új kiszállítási időpontot egyeztet, vagy a csomagot a legközelebbi átvételi ponton hagyja. A részleteket SMS-ben vagy e-mailben küldjük el önnek.

Igen, külföldre is vállalunk kézbesítést. A szállítási költség és idő eltérhet az adott országtól függően. A részletekért kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A rendelés visszaigazolásakor e-mailben elküldjük önnek a csomag nyomon követési számát, amelyet a következő weboldalon használhat:

Ha a csomag sérült, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a info@elvisia.hu e-mail címen, és csatolja a sérült csomagról készült fényképeket.

Reklamáció és áru visszaküldése

A terméket 14 napon belül visszaküldheti, miután átvette. Töltse ki a szerződéstől való elállás nyomtatványát, és küldje el e-mailben az info@elvisia.hu címre. A terméknek sértetlennek, haszontalannak kell lennie, és mellékelni kell az eredeti elállási nyilatkozatot. Ezután a terméket követő 14 napon belül visszautaljuk a pénzt banki átutalással.

Ha a csomagban sérült alkatrészt talál, vagy ha valamelyik alkatrész hiányzik, töltse ki a reklamációs űrlapot, vagy küldjön e-mailt az info@elvisia.hu címre. Kérjük, adja meg a termék nevét, a szerelési útmutató szerint az alkatrész számát, és csatolja a sérülésről készült fényképeket. Kérjük, mellékelje a csomag címkéjéről készült fényképet is, ahol a reklamált alkatrész volt található. Munkatársaink a lehető leghamarabb, legfeljebb 3 munkanapon belül fel fogják venni Önnel a kapcsolatot. A reklamációk elbírálásához a törvény értelmében 30 naptári nap áll rendelkezésre, hosszabb határidő esetén alternatív megoldást fogunk javasolni.

Ha olyan terméket kapott, amely nem felel meg a rendelésének (például hibás, másik termék érkezett, vagy hiányzik a csomagolás), kérjük, töltse ki a reklamációs űrlapot, amelyet a Reklamációk és termék visszaküldése oldalon talál. Ha a termék egy része sérült vagy hiányzik, kérjük, jelezze azt a szerelési útmutatóban, és küldje el nekünk.

Fontos figyelmeztetés: Ha hibás, sérült vagy nem teljes terméket kapott (például nem a megfelelő színű), ne szerelje össze a terméket! Ilyen esetben minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a reklamációs osztályon keresztül. Tájékoztatni fogjuk a következő lépésekről.

A méretre készített termékek nem tartoznak a cégünk állandó kínálatába. Mivel ezek olyan termékek, amelyek speciális, nem szabványos méretekben vagy színekben készülnek, nem lehetséges őket visszaküldeni. Ezekre a termékekre különleges törvényi feltételek vonatkoznak.

Fizetés

Többféle fizetési mód közül választhat, további információkat a Fizetés oldalon talál.

Nem, nálunk nincs lehetőség részletfizetésre.

Igen, a futárnál készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges.

Előleg fizetése szükséges csak azokra a termékekre, amelyek méretre készülnek.

Még ha a fizetés nem is sikerült, a rendelése már rögzítve lett, így nem kell újra megadnia. Elég, ha ír egy e-mailt az info@elvisia.hu címre, és jelezni, hogy a fizetés nem történt meg. Ezt követően újra felajánljuk a GoPay fizetési rendszert, hogy ismételhesse a fizetést, vagy kérésére módosíthatjuk a fizetési módot utánvétre vagy banki átutalásra.

Kézbesítés

A termék kiszállításának előkészítéséről e-mailben tájékoztatjuk, a futár pedig a szállítás napján fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Nem, a szállítás időpontját nem lehet választani. Ha nem tartózkodik otthon, kérjük, próbálja megkérni a szomszédját vagy egy családtagját, hogy vegye át a csomagot.

A terméket általában az első zárható ajtóig szállítjuk. Jelenleg nem biztosítunk lehetőséget arra, hogy a terméket a lakásba vigyük.

Szerelés

Nem, jelenleg nem biztosítunk bútorösszeszerelést.